Educació

Antoni Tàpies ens convidava a mirar el món des d’una perspectiva oberta, crítica i reflexiva. És per això que des de la Fundació es considera la seva obra un bon punt de partida per a la pràctica educativa, entesa com una invitació a pensar en comú i com un espai per a la producció de coneixement.

En el marc de l’Any Tàpies, i més enllà de les visites dinamitzades, dels itineraris urbans i d’altres projectes que la Fundació ofereix regularment a persones de totes les edats i des d’un posicionament accessible, s’ha organitzat un seguit d’accions deslocalitzades especialment adreçades a la comunitat educativa amb la voluntat que l’univers de l’artista arribi a tot el territori.

També s’ha convocat el I Concurs de crítica d’art “Teresa Barba” per a estudiants d’educació primària i secundària, així com l’activació de processos de recerca amb la col·laboració de la Sala d’Art Jove.