Avantatges

Individual - 60 € anuals

• Accés gratuït a la Fundació durant tot l’any per al titular i un acompanyant.

• 10 invitacions l’any per convidar altres persones a visitar les exposicions.

• Informació prioritària, regular i personalitzada sobre totes les activitats.

• Accés lliure a la Biblioteca.

• Visites exclusives a les exposicions de la Fundació amb la presència del comissari de l’exposició i el Director de la Fundació.

• Accés gratuït a les activitats dels Programes Públics.

• Descomptes a la Llibreria-botiga: 10% en publicacions i productes de la Fundació.

• Participació en les activitats exclusives per als Amics de la Fundació.

• Visites guiades a altres museus i centres d’art de la ciutat.

Beneficis fiscals (deducció del 25% de l’import del donatiu en la quota de l’IRPF).

fer-me amic individual

Estudiant - 25 € anuals

Tots els privilegis de l’Amic individual, a preu reduït d’estudiant. Per acollir-se a la tarifa d’estudiant és imprescindible presentar el carnet d’estudiant o la matrícula del curs vigent, i ser menor de 30 anys.

fer-me amic estudiant

Familiar - 75 € anuals

Tots els privilegis de l’Amic individual, i també:

• Accés gratuït a la Fundació durant tot l’any per als menors de 18 anys acompanyats pel titular.

• Prioritat d’inscripció en les activitats per a nens, nenes i públic familiar.

fer-me amic familiar

Col·laborador - 150 € anuals

Tots els privilegis de l’Amic familiar, i també:

• 15 invitacions l’any per convidar altres persones a visitar les exposicions de la Fundació.

• 10% de descompte en el lloguer d’espais de l’auditori i de la terrassa.

• Obsequi d’un catàleg d’exposició publicat per la Fundació durant l’any en curs.

fer-me amic col·laborador

Protector/Empresa Protectora - 600 € anuals (o 58 € al mes)

Tots els privilegis de l’Amic col·laborador, i també:

• 20 invitacions l’any per convidar altres persones a visitar les exposicions de la Fundació.

• Obsequi dels catàlegs d’exposicions i de totes les publicacions editades per la Fundació durant l’any.

• Visites exclusives a les exposicions i a l’edifici de la Fundació.

• Menció nominal als catàlegs publicats per la Fundació.

• Regal d’una obra seriada d’edició limitada.

• 10% de descompte en el lloguer dels espais de la Fundació.

• 10% de descompte en la compra d’obra gràfica original d’Antoni Tàpies del fons de la botiga.

Beneficis fiscals (per a persones físiques: deducció del 25% de l’import del donatiu en la quota de l’IRPF. Per a persones jurídiques: deducció del 35% de l’import del donatiu en la quota de l’IS).

fer-me amic Protector

Patrocinador / Empresa patrocinadora - 2.000 € anuals (o 165 € al mes)

Tots els privilegis de l’Amic Protector/Empresa Protectora, i també:

• 10 invitacions per a cada exposició programada.

• Menció nominal als catàlegs publicats per la Fundació.

• 20% de descompte en el lloguer dels espais de la Fundació.

• Entrega de dos carnets acreditatius a nom de les persones designades pel Patrocinador i d’un carnet genèric, utilitzable per qualsevol membre de l’Empresa patrocinadora.

Beneficis fiscals (per a persones físiques: deducció del 25% de l’import del donatiu en la quota de l’IRPF. Per a persones jurídiques: deducció del 35% de l’import del donatiu en la quota de l’IS. L’empresari individual i/o el professional, es pot articular com a Conveni de Col·laboració Empresarial, deduïble com a despesa a la base imposable de l’exercici de l’impost corresponent).

fer-me amic patrocinador

Benefactor/Empresa Benefactora - A partir de 6.000 €

Tots els privilegis de l’Amic Protector/Empresa Protectora, i també:

• 20 invitacions per a cada exposició programada.

• Menció nominal al vestíbul de la Fundació i publicació del logo de l’Empresa Benefactora en la publicitat de les exposicions de l’any en curs de la quota.

• 20% de descompte en la compra d’obra gràfica original d’Antoni Tàpies del fons de la botiga.

• Entrega de dos carnets acreditatius a nom de les persones designades pel Patrocinador i d’un carnet genèric, utilitzable per qualsevol membre de l’Empresa Benefactora.

• Possibilitat d’ús gratuït, un cop l’any, de l’auditori de la Fundació per a un acte de l’Empresa Benefactora.

• Adscripció com a membre Amic Benefactor o Empresa Benefactora en el Consell de Mecenatge i Patrocini de la Fundació.

fer-me amic benefactor

Per a més informació

amics@ftapies.com / 934 870 315 (Rosa Eva Campo)