Visita amb motiu del projecte “GIREM FULL! Llibres contra el càncer”

Els dilluns, la Fundació Antoni Tàpies està tancada al públic. Així i tot, el 15 de juny obrirà excepcionalment per a la visita que hem organitzat en el marc del projecte “GIREM FULL! Llibres contra el càncer”. Durant aquesta jornada, el sector del llibre i altres entitats culturals programaran activitats amb l’objectiu de recollir fons per a la recerca en immunoteràpia, un tractament mèdic contra el càncer que està portant a terme l’Hospital Clínic de Barcelona.

La visita se centrarà en la relació de la Fundació amb el món del llibre, posant èmfasi en la història de l’edifici i el seu passat com a editorial Montaner y Simón, i l’exposició actual, que inclou llibres d’artista realitzats per Antoni Tàpies.

Atenció: la Fundació Antoni Tàpies está tancada temporalment. Més informació / Programació #JoEmQuedoaCasa