Visita a la Casa Gomis

La Casa Gomis, projectada per l’arquitecte Antoni Bonet Castellana, és un exemple d’arquitectura racionalista a Catalunya. La passió de Ricardo Gomis per la música va ser un dels factors influents a l’hora de conceptualitzar el disseny de la casa. Inaugurada l’any 1963, la Casa Gomis va esdevenir un espai privilegiat de creació, exhibició i trobada de l’avantguarda cultural, i va acollir una part de les activitats musicals i teatrals que organitzava el Club 49.

Amb motiu de l’exposició Antoni Tàpies. Teatre, us proposem visitar aquesta casa que va ser escenari d’espectacles musicals als quals l’artista va assistir o en què va col·laborar.

Fotografia: Ramon Serrasolsas

Atenció: la Fundació Antoni Tàpies está tancada temporalment. Més informació / Programació #JoEmQuedoaCasa