Trobada d’intercanvi educatiu en relació amb les propostes del seminari “Cos paraula objecte”

El passat novembre ens van trobar a la Fundació en el marc d’un seminari fruit del projecte educatiu cos paraula objecte x Tàpies ideat i desenvolupat per l’Associació A Bao A Qu en el qual van participar Isabel Banal (artista visual), Antoni Clapés (poeta) i Àngels Margarit (ballarina i coreògrafa). Aquests tres creadors van proposar diàlegs amb l’obra d’Antoni Tàpies a partir de les arts visuals, la poesia i el moviment.

En aquesta nova sessió de treball, els centres educatius que, al llarg del present curs acadèmic, han portat a terme experiències relacionades amb aquestes propostes, compartiran els processos i les conclusions durant una trobada d’intercanvi i creixement educatiu compartit.