fbpx

La Fundació Antoni Tàpies estarà tancada al públic general dijous, 19 de maig. Perdoneu les molèsties.

Botiga

Trobada d’intercanvi educatiu en relació amb les propostes del seminari “Cos paraula objecte”

El passat novembre ens van trobar a la Fundació en el marc d’un seminari fruit del projecte educatiu cos paraula objecte x Tàpies ideat i desenvolupat per l’Associació A Bao A Qu en el qual van participar Isabel Banal (artista visual), Antoni Clapés (poeta) i Àngels Margarit (ballarina i coreògrafa). Aquests tres creadors van proposar diàlegs amb l’obra d’Antoni Tàpies a partir de les arts visuals, la poesia i el moviment.

En aquesta nova sessió de treball, els centres educatius que, al llarg del present curs acadèmic, han portat a terme experiències relacionades amb aquestes propostes, compartiran els processos i les conclusions durant una trobada d’intercanvi i creixement educatiu compartit.

• Facebook Fundació Antoni Tàpies
  • Twitter Fundació Antoni Tàpies