Tàpies en diumenge. Activitat per a famílies

Tàpies en diumenge és un llibre publicat per la Fundació Antoni Tàpies que fa un recorregut acurat per l’obra d’Antoni Tàpies. De la mà de la seva autora, la Núria Homs, conservadora del museu, descobrirem què s’amaga rere l’obra de l’artista. A més, amb la Sandra Partera, pintora i educadora de lleure, crearem un vocabulari visual tapià. I a partir d’objectes i materials de l’univers de Tàpies com ara sorra, palla, roba, cordills, cadires, tasses o una sabatilla, jugarem a ser una mica artistes, tot creant un llibre d’artista ben particular.

Sandra Partera és pintora i educadora de lleure. El seu treball artístic se centra en la recerca de la llibertat personal i creativa. La seva obra es caracteritza per una llibertat expressiva que fuig de definicions formals o tècniques amb la intenció de tornar a fer de la pintura un joc.