Programació #JoEmQuedoaCasa

A fi de protegir els visitants i els treballadors, a instàncies de l’ autoritat legal, la seu de la Fundació Antoni Tàpies romandrà tancada des del 13 de març fins a nou avís. L’equip de la Fundació vol compartir amb tots vosaltres una sèrie d’activitats i recomanacions per aquests dies de confinament. L’art, com deia Antoni Tàpies, “pot ser una claror solar enmig d’una ventada. Pot ser un núvol de tempesta. Pot ser una petjada d’home per la vida, o un cop de peu -per què no?- que digui ‘prou’! Pot ser un aire dolç de matinada, ple d’esperances, o un baf agre sortit d’una presó. Pot ser les taques de sang d’una ferida, o el cant en el cel blau, o groc, de tot un poble. Pot ser el que som, l’avui, l’ara i el sempre”.

L’art és, doncs, una condensació d’experiències que genera reflexions, pensaments i converses per acompanyar-nos a casa.

Audioguia de les exposicions en curs en obert.

Nubart i la Fundació Antoni Tàpies us ofereixen el contingut de l’audioguia de les exposicions Antoni Tàpies. Teatre, Antoni Tàpies. Certeses sentides i Antoni Tàpies. L’àcid és el meu ganivet. Des de casa, podeu fer un recorregut per algunes de les obres que tenim exposades actualment al museu a través d’imatges i de pistes d’àudio.

50 pel·lícules
Us proposem una selecció de 50 pel·lícules clàssiques que representen l’interès d’Antoni Tàpies pel cinema.

Fitxes “Sobre Tàpies” per als més petits.

Podeu descarregar-vos algunes de les fitxes amb propostes d’activitats al voltant de l’obra d’Antoni Tàpies prenent com a referència les obres que trobareu aquí.

Junior Report, el diari dels joves lectors de La Vanguàrdia ens ofereix un article sobre l’exposició Antoni Tàpies. Teatre.

Aquestes són algunes de les propostes que us oferim per ara. Seguirem programant-ne durant els dies vinents.

Atenció: la Fundació Antoni Tàpies está tancada temporalment. Més informació / Programació #JoEmQuedoaCasa