Portes obertes i Mercat de Nadal a la Fundació

El proper dijous, 19 de desembre de 2019, tindrà lloc La Nit del Passeig de Gràcia de Barcelona. Serà una nit festiva amb activitats al llarg de tot el Passeig de Gràcia que donarà la benvinguda al Nadal.

La Fundació Antoni Tàpies obrirà les seves portes a partir de les 19.00h fins a les 23.00 h als participants de La Nit del Passeig de Gràcia i us convida a veure les tres exposicions en curs: Antoni Tàpies. Teatre, Ariella Aïsha Azoulay. Errata i Antoni Tàpies. Certeses sentides.

I en un dia tan especial, els visitants també podran gaudir del Mercat de Nadal de la Fundació Antoni Tàpies on podreu adquirir publicacions, roba i complements. Veniu al mercat de Nadal, hi trobareu ofertes diverses, música i cervesa.