Portes obertes, dansa i visita comentada amb motiu de Santa Eulàlia 2022

Amb motiu de la festivitat de Santa Eulàlia, el pròxim dissabte, 12 de febrer del 2022, la Fundació Antoni Tàpies celebra una jornada de portes obertes. Us convidem a visitar les exposicions Tàpies. La realitat en primer pla i Saâdane Afif. Els arxius de la Font i més enllà. La jornada gratuïta tindrà lloc entre les 10.00 i les 19.00 h. No cal fer reserva prèvia.

A les 17.30 h, podreu gaudir de l’Aproximacions, una visita comentada a les exposicions en curs. Les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’arribada.

A les 20.00 h, tindrà lloc l’espectacle de dansa Bunker, una proposta artística del ballarí i coreògraf Aleix Martínez juntament amb la companyia ManNera Dansa (Hamburg). Aquesta és l’única activitat de pagament de la jornada. Si voleu comprar l’entrada ho podeu fer o bé a les taquilles o bé online. Aforament limitat.