Parla, parla. Visites comentades

Parla, parla, 1992, és una obra d’Antoni Tàpies que dóna nom a un cicle de visites comentades a l’exposició en curs. En aquesta ocasió, les visites aniran a càrrec de membres de l’equip de la Fundació Antoni Tàpies.

17 d’octubre del 2018, a les 18.00 h: visita comentada a càrrec de Carles Guerra, comissari de l’exposició i director de la Fundació.

30 de gener del 2019, a les 18.00 h: visita comentada a càrrec de Xavier Antich, filòsof, professor universitari i president del Patronat de la Fundació.

6 de febrer del 2019, a les 18.00 h: visita participativa a partir del volum  Memòria personal, 1977, d’Antoni Tàpies, a càrrec de Maria Sellarès, coresponsable de Programes Públics i Educació de la Fundació.