Botiga

Parem taula en família!

Parar taula en família pot ser tot un ritual! Doblegueu els tovallons d’alguna manera especial? Teniu un lloc assignat a taula? Teniu algun plat o got preferit?

En aquesta ocasió, us convidem a compartir amb nosaltres el vostre ritual a l’hora de parar taula en una activitat en família que gira al voltant de la nova exposició d’obres d’Antoni Tàpies.
Primerament, observarem i comentarem una selecció de peces en les quals els objectes vinculats a accions quotidianes són els protagonistes. Posteriorment,  mitjançant un joc d’ombres experimentarem al voltant de  la potencialitat expressiva i plàstica del cos, el gest, tot interactuant amb diferents objectes quotidians.
Aquestes coreografies ens permetran reflexionar  al voltant de la importància del ritual dels àpats, entès com un temps i un espai compartit que facilita la comunicació i la relació afectiva dins de l’entorn familiar.

• Facebook Fundació Antoni Tàpies
  • Twitter Fundació Antoni Tàpies