AVÍS: Els dies 23, 24 i 25 de febrer de 2024 la Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment. Perdoneu les molèsties.

Llibreria

“Novel·la”. Club de lectura

En el marc de les exposicions en curs, L’adob que fecunda la terra. Tàpies (1958-1988) i Bruce Conner. Llum de la foscor, us proposem un club de lectura amb la col·laboració de les llibreries Finestres, La Central i La Impossible. En aquesta ocasió, la selecció dels llibres estarà relacionada amb el context històric, social i cultural en el qual van ser creades les obres de Tàpies i Conner. D’aquesta manera, els participants podran dialogar sobre temes com ara la Beat Generation, la psicodèlia i els experiments amb bolets psicoactius, la vivència de l’espiritualitat d’ascendència oriental o la bomba atòmica i els assajos nuclears al Pacífic.

[*Novel·la (1965) és un llibre d’artista amb una selecció de documents i textos de Joan Brossa i litografies d’Antoni Tàpies.]

Lectures:

· Un verdor terrible, de Benjamín Labatut (Anagrama), amb Miquel Àngel Riera de la llibreria La Central. Dimarts 31 de gener del 2023, a les 18.30 h, a la Fundació Antoni Tàpies.

· Uns marrecs, de Patti Smith (Club Editor), amb Olga Federico i Mireia Perelló de la llibreria La Impossible. Dimarts 28 de febrer del 2023, a les 18.30 h, a la Fundació Antoni Tàpies.

· Azul casi transparente, de Ryu Murakami (Anagrama), amb Àurea Juan Perelló de la llibreria Finestres. Dimarts 28 de març del 2023, a les 18.30 h, a la llibreria Finestres.