Matinal d’Urban Sketching a la Fundació Antoni Tàpies

A partir de març, les principals artèries de la ciutat es tallaran al trànsit un cop al mes amb l’objectiu de reduir la contaminació al centre de Barcelona. La Fundació Antoni Tàpies, aprofitant aquesta iniciativa, organitza un cicle d’activitats al carrer anomenat “Obrim carrers” que tindrà lloc el primer cap de setmana del mes, amb motiu del tall al carrer Aragó.

Inaugurarem el cicle afegint-nos a la trobada oberta a tothom que ha organitzat Urban Sketchers Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. Durant tot el matí, la Fundació oferirà l’entrada gratuïta a totes les persones que vulguin dibuixar detalls arquitectònics o de l’interior del pati d’illa des de la terrassa. S’oferirà una visita comentada per conèixer la història de l’edifici a les 13.00 h i un aperitiu a l’auditori del museu.