La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 17 d’abril de 2024. Perdoneu les molèsties.

“Many movies”. Activitat familiar a partir de l’exposició “Bruce Conner. Llum de la foscor”

Entrades

Partint de la primera pel·lícula de Bruce Conner A MOVIE (1958), feta amb tres dòlars a partir d’imatges aprofitades provinents de noticiaris i anuncis, proposem una activitat familiar on fer les nostres pròpies pel·lícules amb recursos escassos. Visitarem l’exposició per inspirar-nos en la tècnica de l’assemblage i el collage animat. Experimentarem amb la Mashup Table, un instrument que permet fer muntatge de forma intuïtiva i col·laborativa, combinant imatges d’arxiu, músiques i efectes.

Activitat a càrrec de Drac Màgic.

Drac Màgic  és una cooperativa d’iniciativa social fundada el 1971 i dedicada a l’estudi i a la divulgació de la cultura audiovisual. La nostra missió és generar  pensament i acció al voltant de la imatge  per tal de contribuir en la construcció d’una  societat responsable, activa i creativa  envers la cultura visual i el seu paper en la creació d’imaginaris. La nostra activitat té l’objectiu de contribuir a la transformació social  a partir dels nostres valors principals: el  cooperativisme, el  feminisme, el compromís amb la  cultura de pau  i l’atenció a les diversitats. Els seus projectes principals són:  Construir Mirades, projecte educatiu de formació en llenguatges audiovisuals;  Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona, festival de cinema dirigit per dones; i Pack Màgic, distribuïdora de cinema infantil.