Línies juganeres. Taller de dibuix al voltant de l’obra d’Antoni Tàpies

La Fundació Antoni Tàpies participa en el Festival Culturista de Barcelona. Dues jornades per viure la cultura en família. La nostra proposta:

Línies juganeres. Taller de dibuix al voltant de l’obra d’Antoni Tàpies

Quantes maneres hi ha de dibuixar? Us proposem un taller per experimentar diferents tipus de línies i traços: n’hi haurà de tímids i de moguts, de nerviosos i de feliços. De vegades no podrem mirar el paper, en uns altres moments potser ens haurem d’ajudar d’un mirall o haurem d’empescar-nos tècniques enginyoses per capturar textures i marques. Un dau gegant ens ajudarà a descobrir alguns dels signes i de les tècniques de dibuix que Antoni Tàpies feia servir a les seves obres. Una font d’inspiració que ens permetrà percebre que hi ha un munt de  maneres de dibuixar una línia o un traç.