La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

L’exposició Allan Sekula. Sísif col·lectiu vista pels estibadors del Port de Barcelona

Durant molts anys, Allan Sekula va considerar el barri de la Barceloneta un cas d’estudi i va estar en contacte amb els estibadors de Barcelona per documentar la seva feina. Aquest gremi li ret ara un homenatge donant la seva visió sobre els objectes de l’exposició Allan Sekula. Sísif col·lectiu.

The Green Parrot i la Fundació Antoni Tàpies volen agrair la cooperació de l’Organització d’Estibadors Portuaris de Barcelona i del Centre Cívic Barceloneta, especialment a Juan Carlos Marín, Isabel Hernández i Rosa Palomar.