Dia Internacional dels Museus

La Fundació Antoni Tàpies ofereix una jornada gratuïta amb motiu del Dia Internacional dels Museus, a més d’activitats i una visita guiada durant la tarda-nit del mateix dia.

Durant la jornada del 18 de maig serà possible visitar gratuïtament les exposicions Allora & Calzadilla i Antoni Tàpies. T de Teresa de la Fundació Antoni Tàpies.

I a la tarda-nit del mateix dia, la Fundació ha organitzat activitats i una visita guiada:

LA NIT ABANS DE LA NIT DELS MUSEUS

La nit abans de la Nit dels Museus es presenta com un finissage nocturn de l’exposició Allora & Calzadilla. Just abans de La Nit dels Museus, s’ofereix una vetllada que emfatitza la idea de nocturnitat, en la qual es projectarà la pel·lícula The Night We became People Again, 2017, dels artistes Jennifer Allora (1974, Estats Units ) i Guillermo Calzadilla (1971, Cuba).

L’activitat es tancarà amb un aperitiu a la terrassa de la Fundació Antoni Tàpies.

PROGRAMA

18.00 h: Presentació dels resultats del taller Viaggio in sala (Dramatis personae), a càrrec de Fèlix Pons i els mediadors del projecte Hipervincle. Laboratori de Mediacions.

19.30 h: Visita/presentació de l’exposició Allora & Calzadilla, a càrrec de Sara Nadal-Melsió, co-comissària de l’exposició.

20.00 h: La solista de trompeta Mireia Farrés interpreta la composició de Joan Magrané per a l’obra Wake Up, 2007, d’Allora & Calzadilla.

20.30 h: El pianista Adrià Bravo interpreta Stop, Repair, Prepareu: Variations on “Oda to Joy” for a Prepared Piano, 2009, d’Allora & Calzadilla.

21.00 h: Projecció de la pel·lícula The Night We became People Again, 2017, d’Allora & Calzadilla.

21.15 h: Al voltant de Port Rican Light, taula rodona a càrrec de Carles Guerra, Sara Nadal-Melsió i Iván de la Nuez.

22.00 h: cervesa Moritz a la terrassa del museu.