Botiga

Cos paraula objecte x Tàpies

Durant el curs 2019-2020 el departament d’Educació i Programes Públics de la Fundació Antoni Tàpies ha portat a terme el projecte educatiu “cos paraula objecte x Tàpies” ideat i desenvolupat per  l’Associació A Bao A Qu en el qual han participat Isabel Banal (artista visual i escultora), Antoni Clapés (poeta) i Àngels Margarit (ballarina i coreògrafa). Aquests tres creadors han proposat diàlegs amb l’obra d’Antoni Tàpies a partir de les arts visuals, la poesia i el moviment pensades per als alumnes i als docents de 6è de Primària de l’Escola Drassanes, de 1r d’ESO de l’Institut Escola Artístic Oriol Martorell i de 4t d’ESO de l’Institut Moisès Broggi.

En aquest seminari, obert a qualsevol persona interessada, debatrem aquests processos de la mà dels agents implicats en el projecte, per reflexionar-hi i per obrir les propostes a altres centres, per tal que esdevinguin motor d’investigació educativa.

Aquesta activitat s’emmarca dins dels actes de celebració del trentè aniversari de la Fundació.

• Facebook Fundació Antoni Tàpies
  • Twitter Fundació Antoni Tàpies