Botiga

Concert en el marc del festival Barcelona Obertura Spring Festival- Obertura City+

Atenció: aquesta activitat s’ha cancel·lat amb motiu de l’estat d’alerta davant del coronavirus.

Amb l’objectiu de difondre la música clàssica a Barcelona, entre els dies 11 i 30 de març del 2020, Barcelona Obertura celebra la segona edició del festival de música clàssica organitzat per les tres principals institucions musicals de la ciutat: Gran Teatre de Liceu, Palau de la Música Catalana i l’Auditori.

La secció Obertura City+, representada per talents locals seleccionats pels directors artístics de les tres institucions, ofereix 30 concerts gratuïts oberts als residents i visitants de Barcelona en espais emblemàtics de la ciutat.

La Fundació Antoni Tàpies acollirà un concert del baríton Josep-Ramon Olivé i la pianista Victoria Guerrero. Ambdós músics ens oferiran cançons de Schubert, Korngold, Toldrà, Magrané i Gerhard.

• Facebook Fundació Antoni Tàpies
  • Twitter Fundació Antoni Tàpies