amereida – documenta 14

conferència-acte-projeccions-taller

Amereida documenta 14 Triball Kassel

«amereida – documenta 14» és el nom del projecte editorial que actualment desenvolupa l’Escuela de Arquitectura y Diseño de la Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, com una manera de recollir i compartir l’experiència recent de treball i d’exposició a la documenta 14 de Kassel i Atenes (2017). Amb aquesta presentació es proposa relatar el que s’ha fet i poder reflexionar sobre les implicacions tant en el projecte de l’Escola i la Ciudad Abierta (Ciutat Oberta) com en l’àmbit de les pràctiques artístiques.

El procés de realització d’«amereida – documenta 14» s’acompanya d’instàncies de socialització d’aquesta experiència en escenaris culturals que puguin rebre -de diverses maneres- un treball creatiu obert, i que, amb cadascuna de les seves accions, configura una obra total que mereix ser debatuda. Dins d’aquestes instàncies de socialització es duran a terme a Barcelona les següents activitats:

Dijous 19 de juliol, 19.00 h: conferència-acte-projeccions

Sessió al voltant de l’esdevenidor d’Amereida a la documenta 14, a partir de la història i el procés de les exposicions Pavelló de paper a Atenes i Pavelló de l’ hospitalitat a Kassel.

Lloc: Fundació Antoni Tàpies.

Divendres 20 de juliol, 11.00 h: taller

Taller a partir del concepte de «Ronda» que inclourà la presentació del treball amb pissarres dibuixades, una introducció sobre la phalène i un recorregut per la ciutat en acte poètic.

Lloc: Auditori Convent del MACBA

Organitza: Escuela de Arquitectura y Diseño de la Pontificia Universidad Católica de Valparaíso.

Col·laboren: Fundació Antoni Tàpies i Museu d’Art Contemporani de Barcelona.

Activitats gratuïtes. No cal reserva prèvia.