La Fundació roman tancada fins el 3 d’octubre per canvi d’exposicions. Inscriu-te a la inauguració del 2 d’octubre.

Botiga

30è aniversari de la Fundació Antoni Tàpies

Aquest any celebrem el 30è aniversari de la Fundació Antoni Tàpies. La seu de la institució es va inaugurar el 5 de juny del 1990 i des d’aleshores fins ara ha bastit un programa d’exposicions i d’activitats amb un plantejament doble: d’una banda, l’estudi i la difusió de l’obra d’Antoni Tàpies i, de l’altra, els projectes d’art modern i contemporani que ofereixen una reflexió sobre les arts com a forma d’accés al coneixement.

Les circumstàncies no ens permeten celebrar-ho com ens hauria agradat, però estem treballant per poder-ho fer més endavant. De moment, tenim el plaer d’anunciar-vos que podeu accedir en línia a la Col·lecció d’obra original de la Fundació.

També us avancem que a l’octubre inaugurarem l’exposició Tàpies als 30 que se centra en el període 1953-1963, un decenni en què Tàpies, a la trentena, va assolir la maduresa del seu art i el reconeixement internacional.

Mantenim els continguts virtuals que hem ofert durant el confinament.

Reobrim parcialment el 12 de juny del 2020 i del tot el 19 de juny del 2020.

Esperem veure-us aviat a la Fundació!

• Facebook Fundació Antoni Tàpies
  • Twitter Fundació Antoni Tàpies