20 de setembre de 2008, 19 h, i 21 de setembre de 2008, 11.45 h

Mirant des dels núvols.
Taller per a famílies

Aquest any volem celebrar amb vosaltres les Festes de la Mercè!

Activitat gratuïta.
No cal reserva prèvia.
Lloc: Passeig de Gràcia. Estand del Consell de Coordinació Pedagògica de l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona.
Dates: 20 de setembre a les 19 h i 21 de setembre a les 11.45 h.
Durada: 30 min.

Què us semblaria poder mirar el món des dels núvols? Us convidem a participar en un taller per a tota la família. Us proporcionarem postals de gran format on podreu representar la vostra imatge del món, tal com l’Antoni Tàpies va fer a l’escultura Núvol i cadira a partir d’un somni de la seva dona Teresa:

“I aleshores un pensa que val més girar-se d’esquena a tot i asseure’s en una cadira, com un dia li va explicar que ho havia fet en somnis la seva companya: una cadira flotant enmig de la blancor de l’espai infinit; i de sobte mirar a terra i sentir aquella emoció tan intensa i sublim, que la va fer plorar vivament, en veure-hi escampades unes miques de coses de res, unes lleugeres deixalles, uns brins de palla…”
Antoni Tàpies, La pràctica de l’art , Barcelona, Ariel, 1970.

Després de l’activitat estigueu atents al nostre web, perquè penjarem una selecció de les vostres postals!

Si no podeu participar al taller, però ens voleu enviar un relat o dibuix que porti per títol Mirant des dels núvols, envieu-lo a:

Coordinació de projectes educatius
Rosa Eva Campo (t) +34 934 870 315 / (f) +34 934 870 009 / visitescomentades@ftapies.org

Inspireu-vos en Núvol i cadira. Trobareu aquesta escultura al carrer Aragó 255, coronant l’antiga Editorial Montaner i Simon, la seu actual de la Fundació Antoni Tàpies.