Antoni Tàpies. Col·lecció, 1966-1976

En curs

2 juny – 16 octubre 2016

Antoni Tàpies. Col·lecció, 1966-1976

L’obra de Tàpies d’aquest període va adquirir un to marcadament social i polític. A les darreries de la dècada de 1960 i durant la de 1970, va realitzar una sèrie d’obres que feien referència a la realitat d’Espanya sota el franquisme.

2 juny - 16 octubre 2016

Harun Farocki. Empatia

Aquesta exposició aplega una àmplia selecció de pel·lícules i de videoinstal·lacions d’un cineasta, escriptor i artista la influència èpica del qual el va convertir en una figura fonamental de la segona meitat del segle XX.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

Prototips en codi obert

"Prototips en codi obert" és una xarxa de treball que té el seu desenvolupament en el marc de la plataforma Arts combinatòries de la Fundació Antoni Tàpies, i amb la qual s’implica a diferents grups, organitzacions i centres d’educació en la realització de projectes d’investigació i d’intervenció a l’entorn de les pràctiques culturals i artístiques contemporànies.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

17 i 18 de setembre

Segni mossi. Taller de formació artística

Segni mossi és un projecte de recerca creat per Alessandro Lumare (artista visual) i Simona Lobefaro (coreògrafa), al voltant de la relació entre la dansa – com a projecció en l’espai i emergència de la part emocional – i el dibuix – com a extensió del cos i de l’acció i com a rastre de l’essència de les experiències.

Juny–octubre 2016, 17 h

Harun Farocki. Tres programes de cinema

Diumenge 2 d’octubre, a les 12h.

Rere la imatge

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga