En curs

5 de febrer - 28 de maig de 2017

Oriol Vilanova. Diumenge

L’exposició Diumenge transformarà la Fundació Antoni Tàpies en un museu de totes les èpoques i àmbits geogràfics que turistes d’altres temps han compartit a través d’un format tan modest com és la carta postal.

5 de febrer - 28 de setembre de 2017

Antoni Tàpies, col·lecció. Objectes

A finals de la dècada de 1960, coincidint amb un increment del seu compromís polític, Antoni Tàpies va accentuar el treball amb objectes. Aquest interès, però, no era nou. Tàpies ja s’havia endinsat en el món dels objectes des de l’inici de les pintures matèriques.

Inauguració: Diumenge 5 de febrer de 2017, a les 12h. Entrada gratuïta.

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies

Tancament per canvi d’exposicions

16/01/2017

La Fundació Antoni Tàpies romandrà tancada del 16 de gener al 5 de febrer de 2017.

Propera apertura: 5 de febrer de 2017 a les 12h. Inauguració de les exposicions Oriol Vilanova. Diumenge i Antoni Tàpies. Col·lecció, objectes.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga