Programació Amics

Programa d’activitats pels amics/amigues de la Fundació
Tardor 2014

Super-libris

Activitat exclusiva i gratuïta pels Amics i Amigues, que permet veure de prop una selecció de llibres de bibliòfil d’Antoni Tàpies. Més informació.

Cicle de tres sessions independents en què es combinarà una visita a la Biblioteca de la Fundació, a càrrec de Glòria Domènech, directora de la Biblioteca, i una presentació de sis llibres de bibliòfil del fons de la Col·lecció, a càrrec de Núria Homs, conservadora de la Fundació.

Primera sessió: el llibre com a objecte visual. Novel·la, 1965, i Cranc-cranc. A quatre mans, 2004.
Segona sessió: el llibre expandit. Derrière le miroir, núm. 180, 1969, i Anular, 1981.
Tercera sessió: el llibre com a objecte màgic. Cartes a la Teresa, 1974, i El rei de la màgia, 1986.

Calendari: primera sessió, dijous 11 de desembre de 2014, a les 18.00 h; segona i tercera sessió, dates a determinar. | Durada: 1 h | Places limitades. Cal fer reserva prèvia (932 075 862 / reserves@ftapies.com).