Programació Amics

Programa d’activitats pels amics/amigues de la Fundació
Tardor 2014

Super-libris

Activitat exclusiva i gratuļta pels Amics i Amigues, que permet veure de prop una selecció de llibres de bibliņfil d’Antoni Tąpies. Més informació.

Cicle de tres sessions independents en quč es combinarą una visita a la Biblioteca de la Fundació, a cąrrec de Glņria Domčnech, directora de la Biblioteca, i una presentació de sis llibres de bibliņfil del fons de la Col·lecció, a cąrrec de Nśria Homs, conservadora de la Fundació.

Primera sessió: el llibre com a objecte visual. Novel·la, 1965, i Cranc-cranc. A quatre mans, 2004.
Segona sessió: el llibre expandit. Derričre le miroir, nśm. 180, 1969, i Anular, 1981.
Tercera sessió: el llibre com a objecte mągic. Cartes a la Teresa, 1974, i El rei de la mągia, 1986.

Calendari: primera sessió, dijous 11 de desembre de 2014, a les 18.00 h; segona i tercera sessió, dates a determinar. | Durada: 1 h | Places limitades. Cal fer reserva prčvia (932 075 862 / reserves@ftapies.com).