Lloguer d’espais

L’edifici de la Fundació Antoni Tàpies, situat al bell mig de l’Eixample barceloní, constitueix un dels exemples arquitectònics més emblemàtics de la Barcelona modernista. Seu de l’antiga editorial Montaner i Simon, fou construït entre els anys 1881 i 1885 per l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner.

Compta amb diversos espais privilegiats aptes per celebrar-hi actes privats. La Fundació Antoni Tàpies ofereix, així, el seu Auditori -una sala polivalent, i amb una acústica òptima- amb el seu Atri com a espai annex; la Sala de la Biblioteca, on s’exposa permanentment la Col·lecció de la Fundació, amb obres d’Antoni Tàpies, i la Terrassa, que comunica amb l’interior d’una illa de cases de l’Eixample barceloní. Tot això la converteix en un espai únic per fer-hi celebracions, jornades, sopars de gala, presentacions, homenatges o qualsevol tipus d’acte mereixedor d’un entorn especial com aquest.

La Fundació, a més, ofereix la possibilitat de precedir l’acte privat d’una visita comentada a l’edifici i a l’exposició permanent i/o temporal. Tots els espais de la Fundació poden ser utilitzats per fer-hi reportatges fotogràfics i filmacions.

Contacte:
(t) +34 934 870 315
(f) +34 934 870 009
espais@ftapies.com

Galeria d’imatges amb els actes realitzats a la Fundació Antoni Tàpies.