Dimecres 15 de març de 2017, a les 19.30h.

Flow sèries

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies.

· Propera sessió: David Claerbout en conversa amb J. J. Charlesworth.

Flow sèries és un programa impulsat per la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies l’objectiu del qual és reunir diferents persones del món de l’art procedents de continents i contextos diversos. Les trobades al voltant d’un artista i les seves produccions en curs són l’objecte d’una conversa seguida d’un àpat. Tota una invitació a pensar les implicacions d’una escala global en el treball dels artistes contemporanis mentre ingerim les creacions comestibles d’artistes locals.

Al llarg de l’any les sessions convocaran diversos artistes que desenvoluparan els seus projectes amb el recolzament de la Fundació Han Nefkens. Cada trobada comptarà amb la presència de l’artista i d’un invitat que conduirà la conversa fins al moment de l’àpat. Alguns dels artistes que han format part del cicle són Cyrus Kabiru (Kènia), Ramin Haerizadeh, Rokni Haerizadeh and Hesam Rahmanian (Iran), Dinh Q. Lê (Vietnam), Arash Nassiri (França/Iran), Mariam Suhail (Pakistan), Anup Mathew Thomas (India), Jungju An (Corea del Sud) i Sojung Jun (Corea del Sud).

Lloc: Auditori de la Fundació Antoni Tàpies | Dates: de gener a desembre de 2017 | Hora: 19.30 h | Aforament limitat.

Propera sessió:

Amb: David Claerbout en conversa amb J. J. Charlesworth.
fecha: dimecres 15 de març de 2017, a les 19:30h.
Reserves: activitats@ftapies.com
Activitat gratuïta.