Diumenge 19 de març de 2017, a les 12h

Micromuseu

Taller familiar a càrrec del col·lectiu d’artistes Gorod Ustinov. En el marc del projecte "Objections". Activitat gratuïta.

Ens agradaria compartir la possibilitat de fundar una micromuseu a tot arreu i en qualsevol moment amb vosaltres. El micromuseu és un situació de l’atenció enfocada a una partícula aleatòria del món que està tancada aquí i ara. Aquest és el començament de les instruccions donades als participants en el taller organitzat per la Fundació Antoni Tàpies. Aquest taller té com a objectiu connectar i experimentar qualsevol tipus de material i de residus de la ciutat.

Calendari: Diumenge 19 de març del 2017, a les 12.00 h. | Durada: 1 h 30 min. | Nivell d’edat: a partir de 7 anys. | Preu: gratuït. | Idioma: anglès amb traducció al català. | Aforament limitat. | Inscripció prèvia: reserves@ftapies.com. | Objections és una investigació que forma part del projecte europeu Manufacturies of Caring Space-Time.

Més informació al web: http://www.fundaciotapies.org/objections

Programa d’activitats d’Objections. 17-19 de març de 2017

Projecte Europeu: Manufactories of Caring Space-Time Creative. Europe Culture – Cooperation Project.

Gorod Ustinov. Els membres del micro-art-grup Gorod Ustinov van néixer el 1986 quan la ciutat de Izhevsk va ser anomenada Ustinov. Viuen i treballen a Izhevsk, Rússia. Participen ens exposicions des de l’any 2006, però junts sota el nom de Gorod Ustinov des de l’any 2010.