Dijous 16 d’octubre de 2014, a les 19.00 h

Presentació del taller de videoart DonesArt a la Fundació Antoni Tàpies

El dijous vinent 16 d’octubre, a les 19.00 h, tindrà lloc la presentació del treball realitzat al taller de videoart DonesArt, celebrat entre els mesos de juliol i setembre de 2014 a la Fundació Antoni Tàpies. Aquest taller, a càrrec de l’artista Lucia Egaña, ha tingut com a idea central la reflexió al voltant de les problemàtiques d’identitat, estereotip i gènere. L’acte de presentació es realitzarà a l’auditori de la Fundació Antoni Tàpies. Activitat oberta al públic general. Entrada gratuïta.

El projecte DonesArt és una iniciativa adreçada a persones de tota mena interessades a reflexionar sobre les maneres en què es construeix socialment la representació. El taller es va plantejar com una introducció al llenguatge audiovisual a partir del qual generar nous imaginaris mitjançant la producció de videoart.

La forta acceptació de la proposta, que es va fer palesa a través de l’èxit de la convocatòria, posa de manifest la necessitat de dur a terme activitats on s’entrecreuin l’art, el gènere i la interculturalitat.

· Mostra del taller de videoart DonesArt
· Blog DonesArt

El projecte DonesArt ha estat finançat per L’Obra Social La Caixa i organitzat per La Fundació Antoni Tàpies i l’Associació Intercultural Llatins per Catalunya.