Dissabte 12 de març, de les 10 a les 14 h i Diumenge 13 de març, de les 10 a les 14 h, 2016

Poesia d’aigua, tinta i sorra

Curs de creació artística per a joves i persones adultes organitzat per la Fundació Antoni Tàpies i Casa Àsia. A càrrec de Yosihira Hioki i Mihoko Ono. No cal tenir una formació artística prèvia per participar en l’activitat.

Curs de dues sessions que proposa una aproximació a l’esperit zen a partir de dues experiències: d’una banda, la creació de poemes en forma de haiku i una introducció a la tradició pictòrica sumie (ambdues són formes creatives que provenen de la cultura tradicional japonesa); de l’altra, una experimentació plàstica que parteix de la projecció sobre un espai buit d’objectes i

Dates i horari:

Dissabte 12 de març de 2016. De les 10 a les 14.00 h.

Diumenge 13 de març de 2016. De les 10 a les 14.00 h.

Lloc de realització: les dues sessions es realitzaran a la Fundació Antoni Tàpies. | Preu: 80 €; Amics de la Fundació Antoni Tàpies, 5% de descompte. | Inscripcions: places limitades. Cal fer la inscripció i el pagament del curs abans del dijous 3 de març de 2016. Per realitzar la inscripció cal enviar un correu electrònic indicant el nom, cognom i telèfon de contacte a: illort@casaasia.es | Més informació al tel. 666571836 i al web: www.casaasia.es/educacion